Společný základ pro obory učitelství a speciální pedagogiku
Platí pro studenty, kteří vstoupili do 1. ročníku v roce 2010/2011 nebo později.
Povinné předměty
kód | název | př./cv. | nepr. | ukon. | kred. | semestr | katedra | prerekvizity | korekvizity | záměnnost | neslučitelnost |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OKNPP141 | Obecná a školní didaktika | – | 16H | Zk | 5 | 1. | 41-KPG | OKN231403, OKN2314101 | OKN2314101 Z, OKN231403 Z, OKBPV14101 Z | ||
OKNPP13101 | Pedagogická a školní psychologie | – | 18H | Zk | 6 | 1. | 41-KPSY | OKN231401 |
kód | název | př./cv. | nepr. | ukon. | kred. | semestr | katedra | prerekvizity | korekvizity | záměnnost | neslučitelnost |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OKNPP144 | Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí | – | 20H | KZ | 9 | 2. | 41-KPG | OKNPP141 |
Povinně volitelné předměty
Edukační blok
kód | název | př./cv. | nepr. | ukon. | kred. | semestr | katedra | prerekvizity | korekvizity | záměnnost | neslučitelnost |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OKNPP13055 | Zpracování dat v pedagogice a psychologii | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13152 | Motivace žáků k učení | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13145 | Nadané děti | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 | OKN231404 | ||
OKNPP13154 | Symboly v komunikaci | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13156 | Základy kulturní antropologie | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13157 | Gender a škola | – | 8D | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13153 | Rodiče, učitelé a děti ve vzájemné interakci | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | OKNPP13101 |
Limit skupiny: 3
Studenti zapisují předměty v rozsahu minimálně 3 kredity.
Didaktické aspekty vzdělávání
kód | název | př./cv. | nepr. | ukon. | kred. | semestr | katedra | prerekvizity | korekvizity | záměnnost | neslučitelnost |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OKNPP147 | Alternativní pedagogika | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231402 | OKN231405 | |
OKNPP148 | Pedagogické řízení školy | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP149 | Tvorba a využití didaktických testů | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1410 | Profesní rozvoj a další vzdělávání učitelů | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1422 | Interkulturní vzdělávání | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1424 | Nové trendy ve výchově a vzdělávání žáků se zdravotním postižením | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKNSP18111, OKN231405 | ||
OKNPP1423 | Pedagogické ovlivňování volného času | – | 8H | KZ | 3 | 3. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 |
Limit skupiny: 3
Studenti zapisují předměty v rozsahu minimálně 3 kredity.
Sociální aspekty vzdělávání
kód | název | př./cv. | nepr. | ukon. | kred. | semestr | katedra | prerekvizity | korekvizity | záměnnost | neslučitelnost |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OKNPP1414 | Strategie zdravého životního stylu | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231406 | OKN231405 | |
OKNPP146 | Výchova zážitkem | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1418 | Prevence školního násilí a šikanování | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405, OKVP17003 | ||
OKNPP1419 | Sociální a pedagogická komunikace | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1420 | Autorita ve výchově | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1425 | Vybrané výchovné problémy ve školách | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 | ||
OKNPP1426 | Mediální výchova | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPG | OKNPP141 | OKN231405 |
Limit skupiny: 3
Studenti zapisují předměty v rozsahu minimálně 3 kredity.
Diagnosticko poradenský blok
kód | název | př./cv. | nepr. | ukon. | kred. | semestr | katedra | prerekvizity | korekvizity | záměnnost | neslučitelnost |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
OKNPP13062 | Poruchy psychického vývoje v dětství a adolescenci | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13159 | Autodiagnostika pro učitele | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13160 | Poradenská teorie a praxe | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13164 | Pedagogicko – psychologické poradenství | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13063 | Specifické poruchy učení | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | OKNPP13101 | |||
OKNPP13065 | Školní třída | – | 8H | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | OKNPP13101 | OKN231407 | ||
ONPP13065 | Školní třída jako sociální skupina | 1/1 | – | KZ | 3 | 4. | 41-KPSY | O02213052, ONPP13167, ONPP13160, ONPP13047, ONPP13039 | ONPP13202 Z, ONPP13063 Z, ONPP13159 Z, ONPP13201 Z | ||
ONPP13047 | Etnické minority v české škole | 1/1 | – | KZ | 3 | 3. | 41-KPSY | ONPP13101 Z | ONPP13051 | ONPP13151 Z, ONPP13157 Z, ONPP13200 Z, ONPP13145 Z | |
ONPP13167 | Úvod do metody instrumentálního obohacování (program R.Feuersteina) | 1/1 | – | KZ | 3 | 3., 4. | 41-KPSY |
Limit skupiny: 3
Studenti zapisují předměty v rozsahu minimálně 3 kredity.
Poznámka: Studenti oboru Pedagogika si zapisují z pedagogicko-psychologické přípravy pouze předmět OKNPP144 Pedagogicko-psychologická praxe s pedagogickou a psychologickou reflexí. Hodiny a kredity za ostatní předměty pedagogicko-psychologické přípravy jsou již zahrnuty do předmětů oboru Pedagogika.
Kredity za povinné předměty
Kredity za povinně volitelné předměty
Poslední změna: 15.5.2015